Top

ERP

• Συμβατότητα με όλα τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρωτόκολλα επικοινωνίας (Contact ID, SIA, Basic κλπ).

• Υποστήριξη όλων των προτύπων επικοινωνίας.

• Σημειακή περιγραφή ζωνών συναγερμού (contact id).

• Πλήρης συμβατότητα με όλους τους τύπους κονσόλων λήψης σημάτων (τηλεφωνικές, IP, GPRS, GSM – SMS).

• Ηλεκτρονική τιμολόγηση πελάτων και συνεργατών.

• Online ενημέρωση πελατών και συνεργατών μέσω των B2C (MySpartan) και B2B (Voyager).

• Συνεργασία με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές DVR.

• Ταυτόχρονη και πραγματική λήψη σημάτων από απεριόριστο αριθμό κονσολών.

• Υποστήριξη απεριόριστου αριθμού πελατών και εγκαταστατών/συνεργατών.

• Ταυτόχρονη επεξεργασία σημάτων από όλες τις θέσεις εργασίας.

• Πλήρης διαχείριση πελατών, εγκαταστατών, σημάτων/ζωνών.

• Έλεγχος ωραρίου πελατών.

• Αυτόματη ενημέρωση πελατών με e-mail/SMS, σε σήματα ή απώλεια επικοινωνίας.

• Αυτόματη έκδοση περιοδικών αναφορών πελατών.

• Παρακολούθηση και διαχείριση πελατών με απώλεια επικοινωνίας.

• Πλήρες ιστορικό και αναφορές σημάτων.

• Απόλυτη ψηφιοποίηση όλων ανεξαιρέτως των εγγράφων που αφορούν πληροφοριακά αρχεία πελατών και συνεργατών, για άμεση ανάκτηση στοιχείων και μείωση πιθανοτήτων απώλειας δεδομένων.

Τα αναμενόμενα οφέλη από την εφαρμογή είναι:

• Άμεση ανταπόκριση στις εισερχόμενες κλήσεις.

• Ταχύτατη ενημέρωση παροχή πληροφοριών σε συνδρομητές, πελάτες και τεχνικούς ασφαλείας.

• Αυτοματοποιημένη παράδοση ψηφιακών πληροφοριών στους ενδιαφερόμενους χωρίς ανθρώπινη μεσολάβηση.

• Ορθολογική αυτόματη οργάνωση του τμήματος έκδοσης λογαριασμών αποκλείοντας την πιθανότητα λάθους.

• Αποδοτικότερη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων.

• Ολική αναδιοργάνωση και ευελιξία των υπηρεσιών και δραστηριοτήτων.